ေရႊနတ္သား

2010-05-08

လူမိုက္ၾကီးငိုေနတယ္

ကြ်န္ေတာ္ငယ္ငယ္ကေလ..မူလတန္းအ၇ြယ္ေပါ ့..အေဖအေဖတို ့နဲ ့အိမ္လည္လိုက္သြားတယ္..အေဖမိတ္ေဆြအိမ္ေပါ ့..အဲဒီအန္ကယ္က ေတာ့ခ၇ုိင္အ၇ာ၇ွိၾကီးတစ္ဦးပါ..အေဖနဲ ့သားအဖလို ေနတာေပါ ့ေလ... ကြ်န္ေတာ့္ဇတ္လမ္းက အဲဒီအန္ကယ္ၾကီး၇ဲ ့ေျမးမေလးေပါ ့..အသားေလးကလည္းနဳေနတာဘဲဗ်ာ..မ်က္အိမ္ေလးကလည္းၾကည္ျပီး နက္ေနတာဘဲ...အ၇ြယ္ကလည္း၇ြယ္တူေတာ့ ..ေဆာ့ေဖာ္ေဆာ့ဖက္ျဖစ္လာတာေပါ ့ခင္မ်ာ...အ၇မ္းကိုေပ်ာ္စ၇ာေကာင္းခဲ ့တာေပါ့...ငယ္လည္းငယ္ေသးေတာ့ ေျဗာင္းဆန္ေအာင္လည္းေဆာ ့ၾက.. မုန္ ့ေတြလုစားၾကနဲ ့ေပ်ာ္ၾကတာ...သိတဲ ့အတိုင္းဘဲကြ်န္ေတာ္ကလည္း ေမ်ာက္ပြဲ
ၾကည့္ေမြးသလားေမး၇ေလာက္ေအာင္ေဆာ့တာကိုးဗ်
အဲဒီလိုနဲ ့ကြ်န္ေတာ္ ့အေဖတာ၀န္က်တာေတြေျပာင္း၇...အေ၇းအခင္းၾကီးျဖစ္ ျပီးေတာ့
ကြ်န္ေတာ္တို ့အဲဒီျမိ ု ့ေလးမွာျပန္အေျခခ်ျဖစ္တယ္..သူေလးနဲ ့ျပန္ေတြ ့၇တာေပါ ့...ေကာင္မေလးက စာအ၇မ္းေတာ္တယ္ဗ်...သူ ့ေက်ာင္းမွာ ပထမကမဆင္းဘူးဗ်...ဘာသာေ၇းလည္းကိုင္း၇ွဳိင္းတယ္...ဘု၇ား
စာေတြလည္းအမ်ားၾကီး၇တယ္..ျပန္ေတြ ့က်ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ေကာ သူေကာ ေလးတန္းနွစ္ေ၇ာက္ေနျပီေလ
သူတို ့အိမ္မွာ ကြ်န္ေတာ္လည္းစားအိမ္ေသာက္အိမ္ေပါ ့..စာအတူတူက်က္တယ္..ေဆာ့ၾကတယ္.. တီဗြီအတူ
တူၾကည့္တယ္..သူကကြ်န္ေတာ့္ထက္လပိုင္းေလးၾကီးတယ္..ကြ်န္ေတာ္ ့ကိုလည္းအ၇မ္းညွာတယ္ဗ်..
ဘာလုပ္လုပ္ ဦးစားေပးတယ္...အဲဒီတုန္းက အခ်စ္ေတြ ဘာေတြကလည္းမသိေသးဘူးေလ..ဒါေပမဲ ့သူေလး
ကေတာ္ေတာ္လွတာဗ်ာ..နာမည္ကလည္းအပ်ံစားနဲ ့ေလ...
ေကာင္မေလးမွာမိဘေတြ၇ွိေပမဲ ့နွစ္ေယာက္လံုးက အေ၀းမွာ.. သူကအဖုိးအဖြား
အေဒါ ္ေတြနဲ ့ေန၇တာေလ...စည္းကမ္းကလည္းတင္းက်ပ္တယ္...သူေျပာဖူးတာေလးမွတ္မိေနတယ္......
ငါလည္းနင္ ့လို မိဘေတြနဲ ့ေနခ်င္တယ္ဟာ..တဲ ့..အဖြားနဲ ့အေဒါ ္နဲ ့ကလည္း သူ ့ကို မ်က္ေစ ့ေအာက္က
အေပ်ာက္မခံဘူးေလ..စိတ္က်ဥ္းက်ပ္တာေနမွာေပါ ့ေနာ္...သူမွာကြ်န္ေတာ္ကလြဲျပီး ကစားေဖာ္မ၇ွိဘူး..
ကြ်န္ေတာ္ကလည္းလက္ေတာက္ေလာက္ထဲက သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ ့ေလွ်ာက္လမ္းသလားတတ္ေနျပီေလ..
ကြ်န္ေတာ္မလာ၇င္ သူနွဳတ္ခမ္းစူတယ္...သူပ်င္းတယ္ေပါ့ေလ..အိမ္ထဲမွာစာအုပ္ဖတ္..စာက်က္ ..ဒါဘဲ
သူ ့အလူပ္က၇ွိတာကို ဗ်... အဲ ..စာဖတ္၀ါသနာပါေအာင္ စေပးတဲ ့အထဲမွာ သူလည္းပါတယ္..သူ တို အိမ္မွာ
သုတစြယ္စံု စာအုပ္ေတြ ကို လစဥ္ယူထားတာဗ်... အဲဒီစာအုပ္က ကြ်န္ေတာ္ေမြးတဲ ့နွစ္ကစထုတ္တာေနာ္..
အခုထိေတာင္ထြက္ေနတုန္းဗ်......
ဒီလိုေနလာ၇င္းနဲ ့ကြ်န္ေတာ္တို ့ျမိ ု ့ေလးမွာ မီးအၾကီးအက်ယ္ေလာင္တယ္
ဗ်ာ...တျမိ ု ့လံုးနီးနီးပါသြားတယ္...ကြ်န္ေတာ္တဲ ့အိမ္ေလးလည္းပါသြားတယ္ေလ..အားလံုးဘ၀ေတြ ကုန္
သြားတာေပါ့ ...ကြ်န္ေတာ္လည္းအဲဒီတုန္းက ကေလးသာသာကိုဘာမွေတာ့နားမလည္ေသးဘူးေပါ ့ေလ...
ကြ်န္ေတာ့ သူ ကေလးတို ့ ေတြလည္းမဟာျမိ ု ့ေတာ္ၾကိးကုိေျပာင္းသြားၾကတယ္..မေျပာင္းခင္..အင္းမီးမ
ေလာင္ခင္အ၇င္က ဘဲ သူေလးနဲ ့ေနာက္ဆံုးေတြ ့လိုက္တယ္ဗ်ာ...သူေျပာင္းသြားတာ ႏွဳတ္မဆက္လိုုက္၇
ဘူး....ကြ်န္ေတာ္တို ့ေမာင္နွမေတြကိုလည္းအိမ္က ေတာင္ေပါ ္ျပန္ပို ့ထားလိုက္တယ္ေလ...သူေလးနဲ ့လည္း
လံုးလံုးအဆက္အသြယ္ျပတ္သြားတယ္...
ကြ်န္ေတာ္ ၇ွစ္တန္းနွစ္ေအာင္ျပီးေလာက္မွာ သူ ့ဓာတ္ပဳံေလးအေဖ
ယူလာတယ္ဗ်...ကြ်န္ေတာ္လည္းသူ ့ကိုေမ ့ေနျပီေပါ ့ေလ...ဓာတ္ပဳံကေတာ့ သူ ေက်ာင္းမွာ ဆုယူေနတဲ ့ပံု
ဗ်...အ၇မ္းလွေနတယ္ဗ်ာ..၇င္လည္းခုန္သြားတယ္...ဖားသားဆီကဓာတ္ပံုကုိမသိသလိုလိုနဲ ့ ကြ်န္ေတာ္ ယူူ
ထားလိုက္ေတာ့တယ္...သူေတာ္ေတာ္ခ်စ္စ၇ာေကာင္းေနျပီေလ..၇ည္းစားေတြဘာေတြေကာ၇ေနျပီလား
ကြ်န္ေတာ္စိတ္ပူေနေသးတာဗ်...အဲဒီေနာက္ပိုင္း ကြ်န္ေတာ္လည္း အတန္းေတြတက္ ..အသက္္ေတြ၇လာ
သူနဲ ့ကေတာ့ ျပန္မေတြ ့ဘူး..
လူၾကီးခ်င္းေတြကေတာ့ အဆက္အသြယ္မျပတ္ပါဘူး..သူ ့အေၾကာင္းတခါ
တေလပါလာေတာ့ သိ၇တာေပါ ့...သူေက်ာင္းေကာင္းေကာင္း၇တယ္...ကေလးေတြကို စာျပတယ္..သူ ့၀င္
ေငြနဲ ့သူ ေနနိုင္တယ္..သူ ့ရဲ ့ေအာင္ျမင္မွဳေတြၾကား၇တာ၀မ္းသာတယ္...တေန ့သူ ့ကို သူ ့အေဒါ ္ေတြက
အိမ္ေထာင္ခ်ေပးေတာ့မယ္လို ့ေျပာေနတာၾကားလိုက္တယ္...စိတ္ထဲမွာ၀မ္းနည္းသြားတယ္ဗ်ာ...ဟာတာ
တာၾကီးျဖစ္သြားသလို ဘဲ..ဒါေပမဲ ့သူနဲ ့ကြ်န္ေတာ္နဲ ့က အ၇မ္းေ၀းသြားျပီေလ...အဆက္အသြယ္ျပတ္ေန
တာလည္း နွစ္နွစ္ဆယ္ ေလာက္၇ွိသြားျပီ...ကြ်န္ေတာ္ဘာတတ္နိုင္မွာလည္းေလ..
သူ ့မဂၤလာေဆာင္သြားတယ္..ေကာင္ေလးဖက္ကလည္းေတာင့္ေတာင့္တင္းတင္း
ပါဘဲ...၀မ္းသာေပးလိုက္တယ္ဗ်ာ...ဒီလို နဲ ့သူသတင္းေတြန ဲ အဆက္အသြယ္ျပတ္သြားျပန္တယ္....
တေန ့ကြ်န္ေတာ့အမ၀မ္းကြဲ တစ္ေယာက္နဲ ့ စကားေျပာျဖစ္ေတာ့ သူ ့အေၾကာင္းေလးစပ္မိတယ္...
ေခါင္းေပါ ္ကို မိုးၾကိ ုးပစ္ခ်သြားသလို ခံစား၇တယ္...မယံုၾကည္နိုင္ဘူးးဗ်ာ...ကြ်န္ေတာ္ အတိတ္ေမ ့သြား
တယ္....၀မ္းနည္းျခင္းေတြ..ယူၾက ံ ုးမ၇ျခင္းေတြ ..ႏွေျမာတာေတြ အားလံုးကြ်န္ ေတာ့ စိတ္ထဲမွာ ၇ွဳပ္ယွက္
ခတ္ကုန္တယ္....သူ ကေလး၇ဲ ့မဂၤလာေဆာင္ျပီး ညမွာဘဲ ကြဲသြားတယ္တဲ ့..ေကာင္မေလးက ေဆးေၾကာင္
ျပီးေကာင္ေလးကို ၇န္၇ွာလို ့တဲ ့ေလ.....ေကာင္မေလးကေဆးစြဲေနတာတဲ ့...သူ ့အိမ္ကလည္းမသိဘူးတဲ ့
အဲဒီလိုျဖစ္မွသိၾကတာတဲ ့...ထင္ေတာင္မထင္၇ပါဘူးဟယ္တဲ ့..ေကာင္မေလးၾကည့္၇တာ.. ေအးေအးေလး
ငါေတာင္အိမ္လာေတာ့ လွလိုက္တာဆိုျပီးသေဘာက်ေနတာတဲ ့..ဘယ္လို ျဖစ္သြားလည္းမသိပါဘူးဟယ္တဲ ့ ေကာင္မေလးကေဆးစြဲေနတာတဲ ့... ဒီစကားလံုးကနားထဲမွာတစ္၀ဲလည္
လည္...ငယ္ငယ္ကပံု၇ိပ္ေတြျပန္ျမင္ေနတယ္..အတူတူေဆာ့ခဲ ့တာေတြ..သူ ကြ်န္ေတာ့ကို ညွာတာခဲ ့ တာ
ေတြ...သူဘာေၾကာင့္ဒီလို ျဖစ္သြားတာလည္း..တ၇ားခံကဘယ္သူလည္း...ကြ်န္ေတာ္ဘယ္သူ ကို ေဒါသ
ေတြ ထြက္ေနမိလည္း...ျဖစ္ခ်ုင္းျဖစ္ ကြ်န္ေတာ္ လို ငေပငေတဘဲ ျဖစ္သင့္တာေပါ ့ဗ်ာ... သူေလးျဖစ္စ၇ာ
လား...အခုေတာ့ ..မုန္းတယ္ဗ်ာ... ကမာၻေပါ ္မွာ သူေလးလို ေတြ ဘယ္ေလာက္မ်ားကုန္ျပီလည္း...........
ဘယ္သူေသေသ ငေတေတြလည္း မာေနတုန္းဘယ္လားဗ်ာ... ကြ်န္ေတာ္ ဆုေတာင္းေပးခဲ ့ဘူးတဲ ့.. သူ ့
ဘ၀ေလး ျမင့္မားပါေစ...ေပ်ာ္၇ြင္ပါေစ ဆုေတာင္းေပးခဲ ့တာေတြ..မျပည့္ခဲ ့ဘူးလားဗ်ာ...ကြ်န္ေတာ္ ...မ်က္
၇ည္ေတြက်ေနမိျပီဗ်ာ....အခုေကာ သူေလး၇ုန္းထြက္ေနျပီလား...နစ္သထက္နစ္ေနျပီလား....ကြ်န္ေတာ္ ဘာမွမသိေတာ့ဘူးဗ်ာ......၇င္ထဲမွာနင့္ေနတယ္....သူေလးနဲ ့ကြ်န္ေတာ္နဲ ့ျဖ ဴျဖ ဴစင္စင္ ၇ယ္ေမာခဲ ့ဘူးတယ္... ေပ်ာ္၇ြင္ခဲ ့ဘူးတယ္..... ေက်းဇူးျ ပ ု ျပီးး ကယ္တင္ေပးၾကပါဗ်ာ....သူေလးဘာေတြ ျဖစ္ေနျပီလည္း.......ဘာေတြ ခံစားေန၇ျပီလည္း...ေရွာင္ဖယ္တတ္တဲ ့လူ ့အသိုင္းအ၀ိုင္းၾကားမွာ ဘ၀ကုိ
ျဖစ္သလို ေမ်ာေနျပီလားးး....ကြ်န္ေတာ္ ငေပငေတၾကီး ငိုေနတယ္ဗ်ာ...ငိုေနတယ္...


ဒါကကြ်န္ေတာ့္ ၇ဲ ့တကယ္ ့အျဖစ္အပ်က္ေလးပါ၊၊တကယ္ကိုကြ်န္ေတာ္ ငိုေနမိတာ...သူနဲ ့မေတြ ့တာနွစ္နွစ္
ဆယ္ျပည့္ျပီ.. မ်က္နွာေလးတစ္ခ်က္..အသံေလးတစ္ခ်က္ ကြ်န္ေတာ္ ျပန္မေတြ ့ခဲ ့ပါဘူးး...ေနာက္ကိုေကာ
ျပန္ေတြ ့ပါဦးမလား...ကြ်န္ေတာ္ေမ်ွာ္လင့္မိတယ္ဗ်ာ....သူ ့အတြက္ အေကာင္းဆံုးေတြ ကြ်န္ေတာ္ ဖန္တီးေပးခ်င္တယ္...ေပ်ာ္၇ြင္မွဳေတြ အစားထိုးေပးခ်င္တယ္...သူငယ္ခ်င္းတို ့၇ယ္
ေလးစားစြာျဖင့္
ေရႊနတ္သား

2 comments:

  1. ေဆးဂဲလ္(sale girl)မဟုတ္) နဲ႔ အေရးထဲမၾကဳံလိုက္ရတာ နာတာပဲ

    ReplyDelete
  2. ငယ္ကခ်စ္ အႏွစ္တစ္ရာ မေမ့သာ ..ဆိုသလိုလား ေရႊနတ္သား ရယ္ ။
    ေရႊနတ္သားေရာ.ခုေတာ့ .. နတ္သမီးလွလွေလး တဖက္ ၅၀၀ နဲ့ မဟုတ္လား လို ့ ...

    ReplyDelete